Lovely




Supertrött idag .. E var ute och gjorde Harrys igår medan jag var hemma med vovvsingarna och drack rödvin framför tvn ist. Sen ringer hans väckning vid kl6 och hela lägenheten vaknar. Jag och de andra små lyckas somna om men vid halv8 vaknar jag av att Mollie ligger på mitt huvud med ena tassen i mitt öra. Tog en morgonpromis, lång frukost och om en stund ska jag möta upp fem fina tjejer på Byttan för lite lunchbuffé. Ikväll blir det lugnt med tacos, imorn påskiddag hos Es föräldrar, på lördag firar vi min underbara morfar som fyller 70. Imorn kommer även systeryster och J som jag alltid saknar, som tar med sig lilla B :)

Mycket att se fram emot! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0