Saturday.




Känns som söndag idag, eftersom jag var ute på en fredag vilket nästan aldrig händer. Iaf blev det Byttan igår, men förfesten var bra mycket bättre! Satt i en limo (fylld med öl och champagne) med tolv andra uppklädda och partyglada brudar. Borde göras till rutin!

Helgen i övrigt blir lugn. E är ute hos sina föräldrar och fixar med sin bil som han hämtade ur tullen igår uppe i stockholm. Även denna gång blev det en Dodge Viper, med andra ord kommer jag inte se någon skilland från den andra han sålde men det är tydligen en STOR skillnad .. inuti eller nåt.

Har bestämt mig för att så fort jag köpt en ny kamera (den andra hade sin sista fest på Palace ..) så ska jag börja ta lite egna bilder. Kommer nog ha en hel del att visa er framöver ...


Kommentarer
Postat av: sessan

Hej. Förstår inte riktigt vad du menar med rubrik? Om det är rubriken på bloggen du menar så gjorde jag en bild som jag la upp. superenkelt!:O) Vad har du för adress till din nya blogg?

2010-06-04 @ 14:38:38
URL: http://sessan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0