Sunny sunday.




Äntligen tillbaka på jobbet! Examen i fredags och jobbstart igår, jag trivs så himla bra. Blir svårt att söka nytt men det var ju hela tanken med att skaffa mig en utbildning.

Haft en jättebra helg iaf. I fredags var det lite kvällshäng på Byttan. I lördags blev jag och E bjudna på examensmiddag av min mamma och hennes man. Blev nere på Källaren Krona, riktigt mysigt och jättegod mat. Efter det fick jag en "liten" present av mamma (och pappa som tyvärr var nere i Malmö och jobbade), en helt egen bakmaskin! Inga billiga grejer inte, en riktigt fin och bra en. Nu behöver jag inte låna mammas hela tiden ..

Idag efter jobbet kom Es föräldrar hit och gratulerade med blommor och en fin vas, åt pizza och pratade lite. Imorn börjar jag inte fören kl 14 men har en hel del att fixa med innan dess ... Vad det är får ni veta så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0